I Lördags firade vi...

min karl som fyllde 40år den 24feb. Festen vart riktigt lyckad och galen på alla sätt och vis... Maten som darling hade kostat på sig va super duper god... Han fick många fina presenter från folket.

Det va dock inte lika kul att städa att vuxna människor kan grisa så mycket på fyllan.. HAHA.. Det som va lite komiskt va att på borden va det grisfläckar överallt förutom just där vart jag satt.. Där va den enda rena fläcken.. haha.. hojja..

En rolig händelse på vägen hem från krogen va: Dandelion säger: - izzah halka inte på den där isfläcken... Direkt efter de så lät det pladask och izzah ligger på backen... HAHA.. HAHA.. HAHA.. Fan vad jag skrattade efter de...

Ajja.. Nu ska jag se en film eller nåt för sova kan jag då inte göra för är långt ifrån trött...






3 Kommentarer


Linda - ndaiL

va kul!

» http://ndail.blogg.se/ ~ 2011-02-28 - 09:30:34
thesswester - inte som alla andra

sv: allt är bara fint med mig och min helg var perfekt :) din då?

» http://thesswester.blogg.se/ ~ 2011-02-28 - 11:17:46
felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

» http://feliciajaking.blogg.se/ ~ 2011-02-28 - 12:43:14


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.