+2 nya filmer åh en nykter kväll me negern !

tjing !

image61 OCH image62
sökarna sökarna / återkomsten

dom hära filmerna köpte jag mej idag .. första filmen vet jag e bra ..
men det andra har jag då inte ens sett hehe .. visste inte ens att det fanns
!
haha .. hoppas den andra e bra !
men har man ettan så måsta man ha tvåan oxå !
sån e jag i alla fall .. får se om vi kommer att se dom ikväll !?
vi ska i alla fall se : Passagerare 57 som börjar 22.30 på 5:an :)

vi e duktiga jag åh lill negern vi e nyktra ! visst e vi duktiga !? :P

men imorrn då jävlar e det party party party ! :)
det blir åh inhandla en massa öl ! :)
image65
och pepino cactus ! :)
image66

det e därför jag har köpt mej sprite idag hehe ..
det e så klart till pepinon
! :)
för det e godare om man blandar ut de !

ajja nog surrat om de ! hehe ..
man blir juh för fan bara sugen på etanol om man pratar om de
så dår slutar jag snacka om de nuh
! ! !

hmmm ... så vad ska jag snacka om nuh då ?
skuggan sitter då åh tar bort sitt nagellack just nuh !
själv så ska jag oxå måla mina naglar senare
åh det blir svarta naglar
!
mycket mycket mycket nice ! ! !
ajja nuh orkar jag inte skriva mera

ha en trevlig kväll gött folk
!
åh sup it ihjäl er nuh
!

tjing !






1 Kommentarer


Sabina

Har sett filmerna och de är jätte bra :)

» http://rudefuck.blogg.se/ ~ 2008-08-13 - 15:47:34


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.