yrigt & gaaalet !

tjing tjing alla söta små varelser ! ;)

min hjärna stressar upp lilla mej .. hehe ..
blir så stressad av mej själv ..
ena stunden packar jag ihop tvätt som jag ska tvätta,
sen kommer jag helt pkötsligt på att jag måste skriva blogg på lunar
så jag springer tydligen in i köket
åh där kom jag på att jag ska göra varmkorv me bröd ...
men medenas jag tar fram allt shit så kom jag på
ooops jag glömde släcka ciggen
så jag måste springa in i vardagsrummet åh släcka den
åh sen ut i köket åh göra maten
åh sen till min stora fasa märkte jag att jag glömmt köpa ketchup
så jag får springa till grannen (patty)
åh hämta ketchup medans korvarna kokar haha ..
hojja .. vad yrigt åh + medans allt detta händer så pratar jag i tele ..
åh det va juh inte rätt person jag prata me heller
det va skuggan åh hon e juh nästan lika yrig som jag
så det vart fan inte lättare för mitt lag .. hahaha
haha .. hmm .. gaaalet gaaalet .. hahha .. :D
jag e en sån gaaalen åh yrig människa ibland haha ..
väldigt virrig av mej.. jag e fan glad att jag vet vad jag heter !
men sån e jag åh sån kommer jag alltid att vara !

image18

nuh har jag i alla fall just tvättat klart fan va soft !
rena kläder hojja .. äntligen har jag gjort nån nytta haha .. :P
så duktig jag e .. eller hur !?
ajja nog om detta ! :P

~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

idag har jag inhandlat 2 till filmer hehe ..
film tokig som jag e .. hehe ..
denna gång så vart det dom hära filmerna

image15
TITANIC


OCH


image16
KNATTARNA / JAKTEN PÅ DEN FÖRSVUNNA LAMPAN

hehe .. hmmm .. ja du .. knattarna e bra åh titanic e kult
- så de så !
hihi .. snart ska jag fan i mej räkna mina filmer
har nog ökat lite sen jag räkna sist ..
men men nån gång i framtiden ska jag räkna igen !
ajja ..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

idag e det fredag
åh idag e det fan party som gäller
hihi .. klara fyller år ! hihi
GRATTIS KLARA !
iofs så stavar hon klara me C
men jag stavar klara me K i alla fall
haha .. :P
så det e födelsedagsfest hos henne
skojjsigt skojjsigt ska det bli i alla fall hehe ..
lääängtar redan ...

image17
hejjn e jag me glaset i handen on the dance floor haha ..
väääligt liikt oxå hahaha .. :P hojja för fan ..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

innan allt kalas time börjar så ska jag dra till the town
åh inhandla mej en jacka som jag egentligen inte har råd me
men men måste juh ha en ny jacka kan inte gå me den/dom jag har
dom e fula vissa e trasiga .. inte bra inte bra ..
en new jacka ska jag ha så e det bara .. hihi ..
ge mej en stor säck me massa av caaasch i ! :P
vill ha det NUUUUH ! ! ! :)

image19
hehe ... :P

~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

måste bara tilllägga ..
jag har gått åh blivit såååå förälskad !
det går inte att beskriva me ord alltså !

image20

han e så snäll, söt, omtänksam, gör som jag vill,
inte tjaffs eller bråk me han inte, trogen till 100%
åh alldelens alldelens underbar ! ! !

nuh vill ni kanske veta vem den lyckliga karln e !?
jasså vill ni inte de ?
men he skiter jag i !
ni får veta de i alla fall ..
han heter pingu !

image22
MY LOVER BOY !
haha haha haha ..

ajja .. nuh har jag fått allt jag vill säga sakt :P
så nuh e det film time som gäller ..
hoppas jag somnar i tid inatt hehe .. :P
men känner jag mej själv rätt så gör jag ej de !
hehe .. ajja ..

tjing alla söööta människor ! ;)






0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.