Kvarterets katter


kvarterets katter e riktiga skvallerbyttor !
eftersom att jag bor på botten våningen
så bukar juh mina kissar sitta i vardagsrums fönstret åh titta ut
på allt som far förbi: människor, hundar, bilar osv.

åh nuh har kvarterets katter märkt de !
åh rykterna sprids fort mellan alla dessa utekatter
under denna kväll har det vart 2st olika utekatter utanför mitt fönster
vad jag vet ... sen kan det juh ha vart mer katter oxå ?
som inte jag har lagt märke till !

åh eftersom att det e en snöhög utanför mitt vardagsrums fönster
så kommer alla utekatter på samma nivå som mina kissar
så då sitter dom bara där åh stirrar på varandra !

tog aldrig kort på första utekatten men här har vi :

utekatt nr.2
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

snart kanske man ser 45.000st utekatter utanför mitt fönster
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

åh min han katt "Mojje" gormar åh skriker nuh !
han blir tydligen störd på nå vis !?
ena honan "Majjsan" sitter bara åh tittar
åh den andra honan "Sessan" e inte brydd för 5öre !

längtar till den dära snöhögen e borta så slipper Mojje vara så störd av detta !
HEHE .. HEHE .. HEHE ..


från vänster : SESSAN, MOJJE åh MAJJSAN
image854
ser det verkligen så bekvämt ut för Majjsan ?
jag tycker det ser ut som att hon ska ramla ner från stolen !?
HAHA .. HAHA .. HAHA ..







1 Kommentarer


Malin

Men gud vilka söta katter! :)

» http://www.malinlindblom.blogg.se ~ 2008-04-23 - 09:07:31


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.