Mer shopping i Luleå


kanske ska berätta lite mer vad jag shoppa
än enbart hund T-shirten :P


Luleå trippen va i alla fall vädligt trevlig
vi va inn på lite affärer men vi höll oss på "Storheden"
vi va på bla: Sko kanonen, rusta, dollar åh lite mer ställen

åh som vanligt har jag spenderat en massa cash haha ..
eller endå inte så mycke egentligen

köpte mat, cigg, kattsand från willis för ca 900:-
åh sen köpte jag andra saker som ni ska få se nuh !

allt som allt jag spenderade i Luleå vart väl ca 1200 :-

image771



tangentbordet köpte jag enbart för att det va en normal Print Screen knapp på den !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..
så nuh kan jag print screena hur mycke jag vill :)

ne nuh ska jag skutta mot stan me sötisen min !







3 Kommentarer


Nadjaa

aaw va härliga stövlar!!=)
ha en bra dag!!

» http://streetprincess.blogg.se ~ 2008-04-18 - 12:48:56
Anonym

Det känns skönt att ha rett ut detta lita struntet...ha en skön fredag..

» http://Blondis81.blogg.se ~ 2008-04-18 - 15:18:54
Jennan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH JÄVLAR VA AVIS JAG BLIR DOM DÄR VILL JAG Å HA FY FAN SÅ SNYGGGA Neheh grååttaa gråttta men säg fana tt de bara fanns i barn storlek gråått gråått den där parfymen på adnra in lägget ja har ahaft en lila sån lukta jäääävvliigt gööttt

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-18 - 22:25:02


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.