Power of ten


Just nuh sitter jag åh ser på ännu ett nytt tv-program som börjar idag "Power of ten"
detta e statistisk frågeprogram gillade det väldigt skarpt så jag kommer nog fortsätta att se detta program
program ledaren Mikael Tornving är juh en rätt skojjsig människa åh det gör juh saken ännu bättre !
jag tycker verkligen ni ska ge detta program en chans ! ! !
om ni nuh it redan har gett det en chans ?
i sånna fall vad tyckte ni om programmet ?


Kanal: 5
Söndagar
20.00-21.00
Power of ten
Svensk gameshow från 2008. Avsnitt 1 av 10. Mikael Tornving tar emot tävlanden Stefan Holm som inte är friidrottare som sin namne, utan vd på ett bemanningsföretag. Hans motståndare i duellen är snart 30-åriga Zoey Fogelin från Lidingö som just nu studerar till lärare och hävdar att hon är en mycket god människokännare, men en dålig förlorare. Zoey och Stefan försöker gissa hur många svenskar som någon gång rakat sitt kön eller plockat isär insekter. Dessutom hinner vi träffa pappalediga kakelsättaren Anders Arvidsson som spelar i band och ska utbilda sig till ljudtekniker. I duellen möter han Johannes Franzén som har en egen byggfirma och jobbar som bartender. Anders och Johannes duellerar bland annat om hur många procent av svenskarna som äger en smurfhitsskiva. Medverkande: Stefan Holm, Zoey Fogelin, Anders Arvidsson, Johannes Franzén.
Programledare: Mikael Tornving
Även 12/04.







1 Kommentarer


Jennan

ääh aj såg de förbannat nu ser jag duks of hazzard hur fand e nu stavs cp rolig film hehhehe de e edward sissorhands på 3an kring 1 ÄLSKAR DEN FILMEN

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-06 - 21:27:21


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.