R R R


HEJ HEJ BLOGGERS !

fan vakna nyss åh nuh kan jag ej somna
det låter som att katterna ska busa sönder hela lägenheten
speciellt sessan .. hon rev ner nå filmer nyss
*GÄSP !

men av nån konstig annledning känner jag mej it så trötter
bennzoo min söta karl ligger då åh sover sött han !
men inte jag, jag sitter hära åh bloggar lite :P

har juh köpt mej några nya filmer till min sweeta dvd samling
åh vart extra nöjd me 4st filmer
det e juh en kult tv-serie jag köpt mej
åh inte vilken som hels R R R = Rena Rama Rolf



fan va skojjsiga filmerna är !
hihi hihi hihi

åh jag som avgudar robert gustafsson :P

så nuh har jag hela R R R serien !
meee love ! :)

ne nuh ska jag väl kanske läggga mej åh försöka sova
men just nuh känns det som att jag ej kommer att kunna de
men stiger jag upp nuh så vet jag hur det kommer att bli
jag kommer sova bort hela morron dagen
åh det vill jag INTE göra ! ! !

ajja ...

NATTI NATTI ALLA SWEETA BLOGGARE ! ! !







3 Kommentarer


Evelina

Svar: Jag tyckte väl att det var rätt fint, men lät lite gammalt på nåt sätt :p

Gillar komedier - när man får skratta lite :)

» http://evvvelina.blogg.se ~ 2008-04-02 - 07:14:49
Angelica

haha den serien är ju bara för bra.. Älskar den :)

» http://angelicahs.blogg.se ~ 2008-04-02 - 07:55:32
malin

haha okej =) är allt rensat och klart nu? =)

» http://chakrat.blogg.se ~ 2008-04-02 - 10:15:42


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.