Rent hus


nog finnst det riktigt nasty människor !
huvva .. tycker det e riktigt vidrigt ?
undra om det verkligen e så stökigt hemma hos folket
eller om det e bara nåt dom styr upp för att det ska bli ett program ?
man kan juh börja fundera ?
folk som har söjjn stökigt kan juh inte va riktigt friska i skallen alltså
dom borde juh söka hjälp eller nåt !

nog kan jag ha skit stökigt
men man e juh för fan inte ens i närheten
åh tur är väl de ! ! !

image541
Kanal: 4
Tisdagar
20.00-21.00


Se Sveriges lortigaste hem i Rent hus

I Rent hus besöks Sveriges lortigaste hem.
Då snackar vi inte om lite damm under mattan, utan direkt hälsofarliga hem.
Men för TV4:s städexperter är ingen uppgift för skitig och ingen utmaning för svår.

Grisiga kök, ohyra och bakteriehärdar.
Golv som inte sett en dammsugare på flera år.
Det är bara en liten del av vad städexperterna
Marie-Louise Danielsson-Tham och Marlené Eriksson ställs inför i TV4:s program Rent hus.

Marie-Louise och Marlené kommer att leta rätt på de lortigaste hemmen de kan hitta
och ta ett allvarligt snack med de boende i fråga.
De kommer sedan städa, skrubba och damma för allt vad livet är värt.

image544







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.