Saknar redan mina ...


Då har jag just fixat mina naglar
åh denna gång har jag ej målat nytt nagellack eller nåt annat

har fixat mina naglar på ett tråkigt sätt
 nuh när man har valp känner jag att mina långa naglar va lite i vägen
så nuh har jag cuttat av allesmannas :(
Saknar redan mina naglar !

känns så äckligt åh vara utan mina långa naglar :(
BUHU .. BUHU .. BUHU ..

men dom växer tebax !
åh det e juh skönt att veta :P


FÖRE & EFTER

ska väl piffa upp mina fula korta naglar
me nån najjsig färg senare !?
men än så länge får mina stackars naglar se rå lejjda ut ! :S
Tycker verkligen synd om mina naglar :S







2 Kommentarer


evve

Hoppas du haft en bra dag!

» http://evveistheman.blogg.se ~ 2008-04-28 - 21:18:07
Leo

ojsan vad fina de var före!

» ~ 2008-05-02 - 11:26:19


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.