Till Toaletten



Toilet Golf !
Pris: 159 :-

Golf, strax över ostbågar och strax under rökheroin på listan över beroendeframkallande saker. För den inbitne golfaren finns det inget tillfälle som inte skulle bli bättre med lite golf inblandat. En regnruskig söndagsmorgon runt halv sju? Golf. Sen kväll i november? Golf (med pannlampa).
Syrrans bröllopsdag.... ja, ni fattar. Varje sekund är en bra sekund att öva puttar. Men det finns tillfällen då även den mest fanatiske golfentusiast måste hejda sig och sitta ner. Eller, det fanns kanske man ska säga. Vi har nämligen - som namnet på den här produkten tydligt demonstrerar - löst det problemet nu.

Nu kan du utnyttja tiden maximalt och i tid och otid finputsa dina puttar
samtidigt som du utövar andra nödvändiga behov.

 

Och, ja, vi funderade på att uppfinna en golfblöja först
men vi tyckte helt ärligt att det här var en smartare lösning.

 

Innehåll:
  • Mini green
  • Hål med flagga
  • 2 st bollar
  • Putter
  • Stör-ej skylt
"detta känns juh inte direkt så givande
men rätt skojjsigt såg de ut !
HAHA .. HAHA .. HAHA ... "








1 Kommentarer


Jennan

haha jaaa dom va jävligt coola de e miumiu skor dom andra vete fan vad de e men dom där pjuksen kan du köpa för ja nån 1000lapp antar ja men ja digga dom oxå fast dom neon rosa va snyggats=)

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-12 - 14:30:27


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.