Uttråkad / Foton / Film





jag är tydligen en person som har väldigt lätt för att bli uttråkad ! :S
åh just nuh e jag väldigt uttråkad ! :(
kan inte sova :(

men killen, han sover som ett litet barn han ! :)
SNARK SNARK SNARK låter det bakom mej ! :)


<3 <3 <3


klockan e ca 8.10
åh jag fattar ej vad jag gör vaken nuh
har inte sovit många timmar inatt heller :(
min sömn e inte den bästa
åh den har inte vart det dom senaste dagarna :(


Mojje i profil !



igår när jag åh min far hade vart åh handlat
så vart jag så less på att åka bil
åh endå va det ingen längre sträcka vi åkte
en bil resa på ca:10min om ens de
HAHA .. HAHA ... HAHA ..

så jag tog fram mobilen åh blrja fjolla me kameran
så här var resultatet :



så går det när jag e less eller uttråkad !
det händer oftast att mobilen åker fram åh jag fotar lite ! ! !
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

kom ut ur duschen för ett tag sen
fan va skönt de va me en varm dusch !
mycket mycket mycket nice !

ajja ..

man kanske ska ge sovandet ett försök till ?
eller vad säger ni ?
 
inte för att jag tror det kommer att funka
så jag ger nog upp sovandet

ska nog lägga mej i soffan åh se en film
så går tiden lite snabbare i alla fall :P

ajja ..

hoppas ni har sovit gött i alla fall !?








2 Kommentarer


Marra

Jag tycker det är ganska skönt att stiga upp tidigt, känns som man får mer av dagen då :)

» http://loveorhates.wordpress.com/ ~ 2008-04-15 - 08:25:11
amanda

svar:Hehe, det är en affär i stockholm;)

» http://jamanda.blogg.se ~ 2008-04-15 - 09:40:15


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.