varför ?


igår vart det några groggar + krogen
det va jag killen åh malin som drog ut
åh sen träffa man juh lite människor ute oxå

hela kvällen va trevlig
åh det va trevligt ute på krogen

men sen när vi kom hem
gick bara allt åt helvete :(
varför ?

varför ska det bara sluta me rena rama helvete ?
blir tokig ! ! !

det  e inte skojjsigt när det blir söjjn !

orkar it berätta vad det va som hände
men det e i alla fall löst nuh
åh det känns juh bra i alla fall ! ! ! :)

hade juh tänkt partajja i helgen
men orkar fan inte göra de
åh + att jag ej har nå cash till de !

just nuh sitter jag åh killen åh ser Gordon's kitchen nightmares
fy fan va vidrigt det va idag
man håller juh för fan på att spy juh
mycket nasty nasty ! :(

gordon e så jävla cool alltså
diggar han skarpt
hård och ärlig e han
åh det e juh bra
men ibland kan man tycka att han e lite för hård
men det behövs verkligen
åh sen hjälper det juh oxå ! ! !

ajja ..

nuh ska jag sätta mej åh fortsätta åh se de !

image411
Gordon Ramsay







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.