fy fan vilken mardröm :(


image367

idag skiner då solen för fulla muggar ! :)
men i alla fall vaknade imorrse nån gång
av en förskräcklig mardröm !
den handla om va att jag va ute åh skulle försöka sära på nå katter
som höll på att slå ihjäl varandra.
åh helt plötsligt sitter det en stor råtta fastiglad på min underarm
jag försöker få bort den men han ögon såg ut som djävulen själv.
åh sen börja jag tänka på att råttor siktar juh mot strupen.
så får juh panik.
åh it nog me de alla katterna hoppar juh på mej oxå
eftersom att dom e juh ute efter råttan
så jag springer juh för glatta liver från katterna.
när jag väl blivit av me dom så hade jag en massa klösmärken åh råttan va kvar
tilsist får jag första dampanfället åh börja dampa åh slå på råttan
men han jävlat va som fasst iglad !
han vägrade släppa taget
hans ögon lyste bra ondska.
åh sen ser jag hur han tänker attackera
åh just då i verkliga livet alltså
så lägger sej min kattt vid min hals
åh jag som drömmer en sån sak
ni kan juh tänka hur jag reagera
tyvärr råka jag nocka mojje (min katt) :(
men inge hårt tur nog !
men endå huvva ..
att katten ska lyckas lägga mej just vid halsen
när jag drömmer att en stor ond rått jävel ska attakera mej dära.
men ajja ..

i vanlga fall tycker jag juh råtter e skit söta
har själv haft 2st
men det e lite skillnad på tamråtta åh vildråtta
men men ..

image300
när jag tänker på min dröm
så tänker jag även
hur fan mår en männsika som drömmer en sån dröm ?
hmmm ...
åh mitt svar på den frågan e i alla fall
att personen kan fan it må bra.
ajja ..







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.