jag e fortfarande sick !


fy fan vilken natt !
hög feber så in i helvete
!
hostat som ett CP AS
!
åh det gör jag ännu
! ! ! :(
legat åh frysit som ett psyk

ändå har jag sovit e brallor, linne
+ tjocktröjja me huvan över skallen
yrat som ett CP
! ! !
vaknat flera ggr av att jag inte kunnat andas
att jag legat åh chippat efter andan
:(
åh sen har jag oxå vaknat flera ggr
av att jag ligger åh skriker i sömnen
!
åh ville testa tempen inatt
men klarade inte ens av att sträcka mej efter termometern
allt bara snurra för jag .. huvva va jobbigt
!
så det första jag gör nuh när jag väl orkar sätta mej uppe
e att jag tog tempen åh den visa 39.1
åh sen knarka jag en ipren
!
huvva inatt ska jag ha min termometer så nära mej som möjligt
tror fan jag höll på att dö inatt
!?
låter säkert jävligt överdrivet hejjn
men he är det fan inte
men ni får juh tro vad ni vill !
39.1 e juh skit mycke för en som har så låg temp som jag
det e nog mycke för en som har normal temp
men som jag sa i förra inlägget så tillhör jag inte dom normala
min temp ligger på 35.4 i vanliga fall
så då kan ni juh tänka er in hur sick stackars jag e nuh
:(
blir i alla fall lite bättre när man knarkat ipren
! :)
nog talat om hejjn
nuh ska jag dra upp en sak som gör mej grymt förbannad
!
igår köpte jag juh mej ett gamecube spel


men när jag ska spela inte fan funkar de inte ..
fan va förbannad jag vart
>(
300:- fuckin kronor kosta skiten
åh sen funkar det inte ens
trodde först det va nå fel på mitt gamecube
så jag testa mina andra spel i de
men dom funka klockrent
!
varje gång jag stoppar in det nyköpta spelet
i enheten så står det
:

"the game disc could not be read.
Please read the Nintendo Gamecube
instruction blooket for more information"

inse hur störande det e
!
åh hejjn va det sista oxå
åh tydligen beggat
tyckte det va jävligt dyrt för ett beggat
trodde det va nytt
men nej nej inte de inte ..
CP
! har för fan köpt helt nya Gamecube spel för hejjn priset !
men men vete fan om jag kommer att få tebax cashen
me tanke på att det e beggat
om it annat borde jag fan få byta till ett spel som funkar
men jag vete fan vad jag vill ha för spel
!?
ajja vid 11 tiden så ska farsan fara dit åh snacka eftersom
att det va han som va åh köpte det åt jag igår
men dock så va det jag som betala de
:S
haha .. haha .. haha ..
ne nuh jävlar orkar jag inte sitta uppe längre ska lägga mej
ner åh fortsätta se "Kniven i hjärtat"

*host *host *host


- KRYA PÅ DEJ IZZAH !
- TACK SÅ MYCKE IZZAH !

image232







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.