jag e sick !


då kanske det e dags att uppdatera lite hära !
jag har juh gått åh blivit myckt sick sick sick
:(
skit jobbigt ...
:(
fryser som ett as, svättas som ett as om vart annat
feber som bara den
:(
me tanke på att jag e sjukt lågtempad
så har jag vart riktigt dålig inatt
min vanliga temp ligger på 35.4
åh inatt har jag haft 38.5
inse vad dålig jag va ..
nuh har jag bara 37.5 i feber
men det känns att jag har feber
ont i skallen som ett psyk osv.,
åh sen har host helvetet kommit oxå.
pappa ska följa mej till ebgame
så får jag tröst köpa mej en sak
ska köpa mej ett spel till mitt game cube
:)
image231
så jag har nåt att roa mej själv me nuh när jag e sick !
hoppas bara det finns kvar annars blir jag ledsen i ögat
!
ajja ne nuh orkar jag it skriva mera
:(

- KRYA PÅ DEJ IZZAH !
- TACK SÅ MYCKE IZZAH !


TJO !








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.