mina kamelont naglar del 3. ! :]


del 3.
nuh e det som ett tag sen jag uppdatera mina naglar
så nuh hade jag tänkt mej att visa mina fiiin fiiina äkta naglar igen ! :)



14/12-07så vart dom denna grön färgen eller lite mörakre irl iofs !


17/12-07 vart dom ljusrosa ... not nice på långa tror det skulle passa bättre på korta !


19/12-07 lagomt till jul så vart dom såklart röda !


30/12-07 så fjollade jag till det hela ordentigt me rosa åh svart !


4/1-08 så vart det R.I.P mina naglar !


22/2-08 så vart dom röda ännu en gång !


10/3-08 så vart dom glitter glitter åh så ser dom fortfarande ut !




detta varv vart det en salig blandning !
åh nuh när mina naglar e tebax igen så blir det måla mera !
så snart kommer jag säkert me mera bilder ! ! ! :P


image290







1 Kommentarer


Jennan

haha jag såg din blogg nu jag har haft 100besökare i går nnaannaannaannaa hehehe jå om du ahr ringt så har jag mobben hemma därför jag inte svarat kizzez

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-03-24 - 02:14:27


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.