väntar åh väntar åh åter väntar !


HEJ HEJ HALLÅ DAGBOKEN !

nuh känner jag mej som ett litet barn på julafton !
jag bara väntar åh väntar åh åter väntar !

nuh undrar säkert ni vad jag väntar på !?
åh det ska jag tala om för er ! ! !

det e så att min kille e på väg upp till piteå
han åker bil från asarum/karlshamn upp hit till piteå
åh denna gång åker han upp för att stanna
me andra ord han flyttar upp !
så nuh sitter jag åh väntar på att han ska dyka upp !

åh när han kommer så kommer även mina katter ! :)
stackars djur fått sitta i en bil så länge
men tur nog köpte killen min en skit stor bur
åh i den har han hevva en katt låta åh matskål + vatten skål
så dom klarar resan

har pratat med han ngra ggr under dagen
åh allt har då gått bra me katterna
åh det känns juh skit skönt att höra

men en sak e säkert
mina katter ska aldrig mera måsta åka bil så länge !

ska ringa till killen igen vid 22 tiden
han va tvungen att spara batterier på telen
men krin 22 tiden så skulle han veta ungefär när dom är hos mej
men när jag pratade sist me han så tippa han på 00-01 tiden.

+ +
benny + majjsan + sessan

ojj så skojjsigt att min karl åh mina katter äntligen flyttar upp ! ! !
jag är så happy happy happy ! ! !

då e hela familjen samlade på 1ställe !
skööönt ! ! !

ajja ...

vi synes senare !

HEJJSAN SVEJJSAN
!







3 Kommentarer


malin

allt funkar här =) vad görs?

» http://chakrat.blogg.se ~ 2008-03-26 - 19:41:18
Sofia

åh det är så grymt jobbbigt när det särar :/

» http://sofiahellstrom.blogg.se ~ 2008-03-26 - 19:42:42
Sandra

japp blev riktigt nöjd med det :D och eftersom jag biter på naglarna så kanske jag inte gör det nu när ajg har sån skarp färg som borde påminna mig att inte ggöra de hehe ^^ (A)

» http://sessah.blogg.se ~ 2008-03-26 - 19:44:04


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.