YEEEAH ... ÄNTLIGEN ...


då e man äntligen feberfri ! :)
yeeeah ... äntligen ...
hojja haft feber sen i tisdags men nuh e den över
! :)
när jag testade febern nyss så visade termometern
:
image243
brukar ligga på 35.4
men ajja ..
jippiey .. det enda jag vill ha bort nuh e min jävla hostan åh snuvan
för de e tyvärr kvar
:(
men man kan juh it få bort allt på en gång
får nöjja mej me att febern e borta
:P
hoho hoho hoho
softisch nuh kanske man äntligen kan orka göra nåt
eller så kanske man ska vila sej första feberfria dagen
e nog smartast de
eller vad tror ni
?
det tror då jag i alla fall
:)
känner mej helt slut i kroppen
men det beror nog på att jag vart så sjuk åh så länge oxå
!?
men i alla fall ...
ha i alla fall redan gjort nå nytta idag
bytt kisselådan
:)
ny vaken åh yrig som jag va när jag gjorde de
så räka jag hälla över halva kattsandspåsen i kisselådan
haha ... haha ... haha ...
hojja febern e borta fan va nice e så glad
:)
hoppas den håller sej borta oxå
så it hejjn e nå tillfälligt bara
!
för då kommer jag bli ledsen i ögat juh
! ! !

ajja .. nuh ska jag lägga mej åh se skärgårdsdoktorn eller så ska jag sussa
vi får se vilket av det jag gör
!

yeeeah ... äntligen
!







1 Kommentarer


Jennan

ÅHHH e du frisk *avis* jaga hr då skohshuggar hsota än å feber hehehe men du kanske kan komma p käka idag dåh=)

» ~ 2008-03-22 - 16:03:17


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.