5# Lottas ut istället ! - AVSLUTAD

Eftersom att ingen ville bjuda på denna design så lottar jag ut den i stället !

Vinnaren hörde aldrig av sej så nuh har ni chansen igen.

Tävlingen är avslutad åh jag väntar på att vinnaren ska höra av sej !
Och jag hoppas verkligen vinnaren hör av sej denna gång =)

Ingen gissade rätt på fråga 1 så nuh e det fråga 2 som gäller !  !  !
1. hur gamal e min pojkvän ? SVAR: 38år
2. Hur gammal är jag ? SVAR: 24år


Regler:
Reglerna e enkla åh det enda ni behöver göra e att skriva en kommentar om att ni är med i tävlingen  åh det e i detta tävlings inlägg ni ska skriva in er kommentar ! =) Sen kommer jag dra lott endest ett bidrag /person.

Tävlingen började: Onsdag 12mars .
Tävlingen avslutas:
Söndag 15mars. KL: 18.00

Designen e till för blogg.se eller webblogg.se

Så fort vinnaren är utsedd så kommer jag meddela han/henne  =)

Lycka till allesammans !


Kommentarer
Postat av: Marta

50 kronor som kan göra mycket mer nytta =) Hellre så skänker jag 50 kronor till djurens rätt, hundarutanhem eller dylikt =) En design är inte så jäkla viktig :)

Postat av: sarinsko

Såg att man kunde vinna en bloggdesign. Får man välja sj hur bloggdesignen ska se ut eller är de en du gjort som man kan vinna? Isåfall var kan man se den?

Postat av: ida

vet inte hur jag ska kunna få reda på hur gammal din pojkvänn är! läst typ alla dina inlägg :o

Postat av: Ewheliina ; )

fattar inte ska man gissa här? iaf så gissar jag 25 kanske XP har it så mkt annat att göra så

http://.blogg.se/ ~ 2009-03-02
Postat av: ida

jag gissar på 23 :)

Postat av: nathalie

kanske 20 jag har ingen aning om hur gammal du är så 20 gissar jag att din pojkvän är.

Postat av: Emelie

Jag Gissar på 24.. Det är ialf vad jag tror !!

Postat av: chennie johansson

jag gissar på 28



skulle vilja säga mindre men din pojkvän är ju 38 så

Postat av: nathalie

då tror jag att du är 34! detta är sjukt svårt ju :P

Postat av: julia

Jag gissar på 22 :)



kram

Postat av: moa

jag skulle vilja ha den här designen för jag bara tycker att den är så sjuk snygg och jah tycker verkligen att min är ful och jag har letat i veckor efter att hitta en snygg bloggdesign

Postat av: emso

Hej,hej! Fin design . :)

Postat av: Emmy

jag är med :)

Postat av: kirre

skulle mer än gärna ha denna designe :) är ju hur snygg som helst :) kramar

Postat av: emso

HEJ,HEJ!!! SUPERFIN DESIGN!!

Postat av: emso

Vil verkligen ha designen

Postat av: emso

Hej igen! :) <3333

Postat av: emso

SSSSSUUUUUPPPPPPEEEERRRRRRR SSSSSNNNNNNNYYYYYYYYYGGGGGGG DDDEEESSSSSIIIIGGGGNNNN!!!!!!!

Postat av: Emso

Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv

Xx YY Zz Åå Ää Öö!!!!!!!!!!!! SNYGG!!!!!

Postat av: josie

med

Postat av: Emmy

Hej :) gud vad kul att jag vann,

vart ska jag maila?

Postat av: kirre

vem va det som vann?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0