1# Auktion - Avslutad






KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN !


Då har jag suttit åh kämpat me en bloggdesign som jag tänkte att jag skulle auktionera ut !
Så jag gör ett försök, sen får jag juh se om det finns nån som e intresserad eller ej.
Men der e juh alltid värt ett försök.

AUKTIONEN
- Utripsprise: 50:-
-
Auktionen Startade: 15/12
-
Auktionen Avslutas:  22/12 - 20:00
- Köp Nu: 350:-
-
Ändringar: Vissa ändrinar ingår ! ! !
Om det e nån ändring du ser att du skulle vilja göra
hojjta till mej  så kan vi säkert komma fram till nåt, jag e inte omöjlig ! ! ! :P
- Övrigt: Vatten stämpeln på headern kommer juh självklart att tas bort !


Så här går detta till:
I detta inlägg skriver ni en kommentar med erat bud
åh vill ni att jag meddelar dej om det e nån som bjudit över ditt bud
så skriv även de i kommentaren så jag vet att du vill de.
åh glöm för all del inte bort att fylla i er blogg eller mailadress.

Bra att veta:
Designen är gjord för blogg.se och webblogg.se


* * * * * * * LÄS DETTA INNA DU BJUDER ! ! ! * * * * * * *


LYCKA TILL ALLESAMMANS // IZZAH ( IZZAH.BLOGG.SE ) - ( Min mail: [email protected] )

Kommentarer
Postat av: IZZAH

Jag va tvungen att byta adress för jag såg att jag hade stavat fel till den förra åh det störde mej hehe ... kommer även lägga upp ett inlägg me kommentarerna jag hade hunnit få till den förra adressen.

Postat av: IZZAH

HÄR HAR VI KOMMENTARERNA JAG HADE HUNNIT FÅ !



Postat av: Caitlin



JAG bjuder 54kr vad skit läcker

2008-12-14 @ 19:25:26

URL: http://deadliedaisy.blogg.se/







Postat av: Caitlin



JAG bjuder 54kr vad skit läcker

2008-12-14 @ 19:25:29

URL: http://deadliedaisy.blogg.se/







Postat av:



jäääävligt snygg !!

2008-12-14 @ 21:46:27







Postat av: ida



de var jag som skrev att den var jävligt snygg .. älskar den headern !

2008-12-14 @ 21:47:05

URL: http://idatallhed.blogg.se/







Postat av:



vissa kanske ser till att jag inte vinner denna desiner.

2008-12-14 @ 23:39:20

Postat av: Denna tjej la sitt bud i fel inlägg så jag flyttar de hit // IZZAH

Postat av: sandra



Hej jag bjuder 100kr! den var jätte snygg!

2008-12-17 @ 09:37:35

URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Postat av: Alexandresen

Snygg och intressant. jag tror att jag börjar med att buda på 200 alltså dubbelt upp som vad 100 är.

Postat av: Nina

fin design :)

Postat av: Berecca

Hej! jag skulle vilja köpa den här designen av dej om du skulle kunna göra den i svart och rött? hur mycket skulle du vilja ha för det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0