4# Tävling - AVSLUTAD

Då har jag gjort ännu en design som jag tänkte lotta ut !

Regler:
I detta tävlings inlägg så ska du skriva varför just du vill vinna denna design ! =) Skriver ni er kommentar i ett annat blogg inlägg kommer det inte räknas åh glöm för all del inte att skriva in rätt bloggadress så jag kan nå er då tävlingen är över ! =)

Tävlingen avslutas: Torsdag 4 feb. KL: 12.00

Lycka till allesammans !


Så snart som möjligt kommer jag att auktionera ut en design.
åh jag kan avslöja att den e lila åh vit ! =)

Kommentarer
Postat av: Dragana

Jag tycker att denna designen är hur söt som helst och jag vill jätte gärna vinna den.



Grejen är den att jag inte kan något som helst om blogg design och är helt beroende av att vinna en design från någon annan.

Den designen som jag har, har jag haft i över ett år och den börjar bli lite uttjatad och den känns inte som mig så mycket längre.

Jag vill uppdatera mig och min blogg, och denna designen skulle passa jätte bra!

Postat av: jane

jag är en 4 barns mamma som inte fattar hur man designar en själv,behöver hjälp....tack!!!!!

Postat av: caroline

Jag ska vinna den här designen pga att jag absolut inte fattar alls hur man gör egna designer.. Alla jag har haft har jag betalat.. Har försökt göra egna designer men dom blir bara dliga:/ Och lila ä en färg jag verkligen älskar.. Så jag skulle bli hur glad som hellst om jag vann..

Postat av: Gabriella

Hej hej:D Jag borde vinna denna design för jag är en ny bloggare och har ingen aning om hur man gör såna fina design som denna. Dessutom är den här färgen min favorit färg sen jag var liten och därför förkännar jag att vinna:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0