dagen i sugiga skellefteå !


TJING !

nuh har jag kommit mej hem till pite igen
!
nice nice mycket nice
!
hihi hihi hihi ...
:)
har juh som sakt vart i ske-å
åh i helvete att ske-å fick nå
+ poäng av mej !
snarare
- poäng av mej ! ! !
för i helvete att den sugiga staden hade de jag va ute efter
åh det jag va ute efter va nätvantar åh 1
parfym
men dom va slut
!
CP stad
! ! !

innan jag va på stan åh kollade efter mina nitvantar
så va vi på farmor åh farfars grav åh tände ljus
åh sen va det stan
åh efter det så drog vi till mormor åh typ fika
åh va dära ett tag sem drog vi allihopa
jag, morsfarsan åh mormor till morfars grav åh tänte ljus där
åh sen vidare till öb, rusta åh willys.
trodde juh broder skulle ha vart me till ske-å trippen
men inte de han e tydligen i sollefteå
! :S

men i alla fall ...


jag kan jag vara lite snäll me ske-å
åh ge dom ett halvt
+ poäng
för jag hitta nämligen 2 anda parfymer
åh en söt liten leksak
! haha ...


jour d'été
från: RUSTA



adidas
( dock lite suddig bild !)
från: ÖB

dom luktar riktigt nice :)
meee like
!
hehe .. jag e riktigt nöööjjd me dom
! :)

hmmm .. åh sen va jag tvärt inne på willys
skulle nämligen möta mormor dära
men på vägen in så såg lilla jag nåt skojjsigt
jag såg leksaks automater åh vart sååå sugen på att köpa nå
så jag gick fram till dom åh kollade på vila saker det fanns.
åh då såg jag en söt liten sak som jag ville ha
en slajjm smilegubbe.
mycket söt ! hehe ..
:P
image79
söt eller hur !?
haha ..
det e ett jojjo av nå slag
!
hehe ..

åh sen efter allt detta så drog
vi till mormor igen åh typ käka middag åh tårta !
jag har väl haft en hyffsad dag idag
god mat åh tårta *mumms
!
men dock så har jag gått upp 1000kg i vikt
! :(
hehe .. så kan det vara ..

hmm .. imorrn e det party som gäller i alla fall
!
hoppas det blir trevligt
!
men he blir det säkert
!?

ajja ..


TJING !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.