hur fan våga jag !?


HEJ !

igår (torsdag), gjorde jag en modig sak !
trodde aldrig jag skulle våga
men det gjorde jag tydligen
! :)
berättade nämligen en sak till en viss person
ojj ojj ojj vad jag va nervös
! :(
trodde nämligen att jag skulle skäma ut mej
eller iofs. så kanske jag gjorde de oxå
!?
hmmm ...
ojj va jag va nervös alltså shit
!
det går inte att beskriva me ord
!
men nuh e det sakt i alla fall
åh det känns bra men jävligt pinsamt
! :S

jag har juh så himla svårt att handskas me känslor
åh då menar jag känslor av alla de slag
!
åh det har jag alltid haft
åh kommer nog alltid att ha
!?
jag måste verkligen lära mej bearbeta känslor
!
men det kommer att ta tid
!
åh tid har jag juh gått om,
men frågan e juh hur lång tid det kommer ta
!?
åh frågan e juh om jag kommer
att orka ge mej själv den tiden som behövs
!?
men jag måste juh göra de
om inte annat i alla fall förska så gått det går
!
men ajja ...

men jag gjorde juh i alla fall framsteg igår
!
åh det e jag juh lite nöjd me i alla fall
eller jag e jävligt nöjd kan jag till åh me säga
! :)

men frågan e vad som händer nuh
?
tror lixom inte det kommer att hända så mycke
!
men nuh vet du i alla fall hur det ligger till
!
förstod att du skulle ragera som du gjorde
av en chock åh inte kunde säga så mycke
är själv nämligen lite chockad men men ..
men jag hoppas mest att jag ej
har förstört nån vänskap pga. detta
!?
för det vill jag ej
! ! !
nuh e det som de e ..
åh det e bara vänta åh se hur det blir
!
ajja ...

image60
HEJDÅ !






0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.