KOM FÖR FAN IT HIT ! ! !


nehe ni läste tydligen inte min rubrik ordentligt !?
eller så vart ni jävligt nyfikna ?
hur de nuh än va så får ni fan skylla er själva oxå ! ! !
räcker det inte me att jag har haft hög feber sen i tisdags ?
åh nuh när jag äntligen börjat bli bättre ska jag få magsjuka då oxå ?
vete fan om det e magsjuka men nåt skumt e det i alla fall !?
har spydde några ggr igår åh några ggr idag än så länge ! :(
hoppas jag slipper spy mera vill it !
åh fy jävlar va jag mår illa nuh ! :(

*GRÅTER*
åh it har jag nån som tar hand om jag nej nej ! :(
jo får it glömma pappsen han va faktist förbi me cola åt jag i alla fall
åh nå chips, men chips e jag då it alls sugen på för 5öre.
han köpte väl bara de i fall att it vet jag riktigt vad han tänkte
iofs så visste han ej om att jag spytt idag för det gjorde jag jävlat sekunden före han kom
hoppas han kan köpa hem nå hälsofil åt jag ikväll så jag har nå som e bra för magen !
det gör han säkert ! hoppas jag ...
vad fan e det för fel på jag ?
är sällan sjuk men när jag väl blir sjuk ska jag tydligen dra på mej all möjlig skit !?
hmmm .. hejjn e inte bra .. inte bra ...
fan vad jag tycker synd om mej själv men det har jag all rätt att göra tycker då jag i alla fall
ajja ...


image258
fan va äcklig jag är !
men skit samma !
just nuh orkar jag it bry mej om nåt eller nån ! ! !

*ARG*







1 Kommentarer


Jennan

nee stakars liten haha fulaste bilden du hadde hehehehehe ja visst e den het jackan tror den kan va lite stor men ja hitta juh den på tradera billigt så de e värt ett försök annars kostar den 600kr typ hehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-03-23 - 17:08:48


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.