nuh börja den värka !


tog mej min sista ipren för ett tag sen
åh nuh känner jag mer redan lite piggare
!
men nuh svettas jag som ett cp
så nuh har jag tatt av mej alla kläderna
som jag hade på mej när jag frös
så nuh sitter jag bara i långkallingar åh linne åh ett par sockar.
känns som jag sitter i en bastu just nuh
!
åh när jag frös kändes det som att jag satt i en isvak
!
kommer fan inte kunna sova
:(
men ipren har i alla fall hjälpt mej för stunden
men tyvärr brukar den inte hålla i sej så länge
:(
men den hjälper ett tag i alla fall


tack ipren ! :)

image237

Jag är ipren - den intelligenta värktabletten
mot värk och feber är jag en effektiv en
smärtstillande, febernedsättande
jag ipren, de' e' helt enkelt intelligent
Jag har anti-inflammatoriska egenskaper
bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk
En ipren 400 mg hjälper oftast bättre
än 2 receptfria tabletter med paracetamol
tillexempel alvedon vid huvudvärk mensvärk o tandvärk
Jag är ipren den intelligenta värktabletten!

image235

(Ipren söker själv upp var du har ont ...)
image237

just nuh sitter jag åh pratar me mitt hjärta
måste juh passa på medans jag känner att jag har ork
åh prata i telefon ...
undra hur länge jag ska måste vara sjuk
!?
hela det hära helvetet började i tidags
:(
men igår åh idag har vart värst
åh sen tidigare idag fick jag min mens på köpet
allt på en jävla gång
:(
men men den turen har jag alltid
kanske dags att uppsöka sjukan
om jag inte blir bättre snart
men he vill jag ej
känns lite mysko åh komma in enbart för feber
haha .. haha .. haha ..
men jag e juh som jag är
!
ska jag in på sjukan så ska jag jävlat va döende
typ ...
typiskt jag, men som sagt jag e juh som jag e
!
ajja ska fortsätta åh prata me mitt hjärta nuh
åh sen ska jag göra en till cappuccino daim
mmm .. gött gött
! :P


- KRYA PÅ DEJ IZZAH !
- TACK SÅ MYCKE IZZAH !


image236







1 Kommentarer


jennan

hahahahahahahaha fan vilken gubbe

» ~ 2008-03-21 - 14:56:17


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.