snart ...


HEJ KÄRA LÄSARE !

nuh e jag överlycklig !

tiden e äntligen inne !
snart kommer min kära karl hit till mej

när jag prata me han för ett tag sen så va dom i ske-å åh tankade !
hojja .. så nuh kommer han komma till jag när som helst !

åh alla mina kissar kommer oxå !
fan så jävla happy jag är alltså !
hur glad som helst ! ! !

imorrn e det stan som gäller för oss =)
tänkte dra på djuraffären åh kolla på :
ett koppel åh även en vovve bädd åh kanske nå mera !

hoppas jag hittar mej nå sweet sweet till min lilla rick
som jag får i maj nån gång ! ! !

hojja !
då kommer det att bli ett zoo hos mej
haha

3 katter åh 1 vovve valp !
hihi hihi hihi ...
inte helt fel me djur
me löööv animal !

just nuh håller jag på att tvättta
annars har jag inte gjort många knop idag !
haha .. haha ... haha ...
bara slappat åh inväntat denna tidpunkt !
haha ..  haha .. haha ..

har vart som ett barn på julafton
bara gått åh väntat, väntat åh väntat
åh i mellan åt har jag kollat på klockan !
haha .. haha .. haha ..

men nuh e han åh katterna snart hära
äntligen säger jag bara !

åh vad jag har saknat han å kissarna
det går it beskriva mer ord !

ajja ..

image376







4 Kommentarer


Lexie

svar: tack så mycket :D

» http://musicofc.blogg.se ~ 2008-03-26 - 23:54:04
Lexie

svar: har kollat på tvo hc kikat runt på lite bloggar :)
japp, i några inlägg ner gjort jag min kusin till superman, om du inte sett en redan :)

» http://musicofc.blogg.se ~ 2008-03-27 - 00:00:26
anna

inget..ritat en del...men mest kurerat förkylning och haft tjocknoja.

själv?

» http://pyttis.blogg.se ~ 2008-03-27 - 00:17:33
Nathalie

aa den är rätt ball, tack :)

» http://carvalho.blogg.se ~ 2008-03-27 - 00:18:27


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.