Nuh behandlas lägenheten ...


Nuh behandlas lägenheten jag är ute efter !

åh jag hoppas verkligen att det e jag som får den
Men eftersom att jag ligger 2a på den så kommer jag väl inte få den :(
Om personen som ligger före mej tackat nej eller inte ha svarat på erbjudandet
så blir den min, men jag antar att personen tackat ja på denna super fina lägenhet :(
För vem tackar nej till en sådan lägenhet åh som är helt ny renoverad från topp till tå
åh sen läget gör juh inte lägenheten sämre åh + att det e mer som ett radhus
De e nämligen egen ingång åh över åh undervåning !
Så chansen e väldigt liten att personen har tackat nej, tyvärr ! :(
Men senare idag kommer jag få besked åh om den e min kommer jag vara överlycklig
för jag har vart ute efter en sådan lägenhet lääänge nuh åh förra som jag sökte på fick jag ej :(
Så jag hoppas verkligen jag har turen på min sida nuh !


Här är planlösningen:
(Klicka på bilden för att förstora den !)

Mer info om lägenheten HÄR !

Skulle det nuh visa sej att jag ej får denna lägenhet
så kommer jag att vänta tills nästa kommer ut
för jag tänker inte flytta från detta område
Jag bor nämligen på annelund nuh åh det e ett underbart område
åh vill verkligen ha denna sortens lägenhet till 110%


MEN ÖNSKA MEJ LYCKA TILL NUH ! ! !
FÖR DET KAN JAG VERKLIGEN BEHÖVA ! ! !






5 Kommentarer


:)

Ja den är asbra, man kan verkligen kolla hur många gånger som helst på den! :) Ja det är bra med mig, lite förkyld bara men annars så. Själv då? Hoppas du får lägenheten förresten!

» http://viktigpetters.blogg.se/ ~ 2008-09-19 - 01:54:22
LITTLE MISS LOUISE

Ja det hoppas jag med! ;) Nu sitter jag och läser bloggar.. hittar ingen interssant tyvärr.. dudå? sover antar jag? Pussar!

» http://littlemisslouise.blogg.se/ ~ 2008-09-19 - 01:57:09
:)

Ja hoppas, skriv i bloggen hur det blir hursomhelst :) jag lär ramla in här lite då och då och kommentera lite inlägg ska du se :) tack, jag hoppas ochså jag blir frisk snart, palla förkylningar! uscha.

» http://viktigpetters.blogg.se/ ~ 2008-09-19 - 02:02:37
LITTLE MISS LOUISE

okej här och med blir vi nattugglekompisar. jo, alltid! jag ska nog bli vaktnatt när jag blir stor.. hm.

» http://littlemisslouise.blogg.se/ ~ 2008-09-19 - 02:12:05
LITTLE MISS LOUISE

Ja.. humhum.vårt drömyrke. nattugglekompisar, fan va fult det låter! måste komma på ngt bättre. nattfriends.. hahaha.....nattpeople..hah.. natt..nattisar. cooool.

» http://littlemisslouise.blogg.se/ ~ 2008-09-19 - 02:15:51


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.