❤ STURE ! ❤

Sture e kommen ! Sture har flyttat till mej !
Min älskade Sture e så fin, så fin !
Jag älskar verkligen sture hur mycket som helst !
Han e verkligen smidig åh inte alls lika seg som min förra !
Det känns så skönt att han har flyttat hit till lilla mej nuh !
Jag har verklgen saknat att ha en här hos mej nuh
har iofs bara vart utan i några dagar men det va dock några dagar för länge !
Men nuh slipper jag vara utan för att Sture e här
Sture = Min nya söta laptop ! <3
HAHA .. HAHA .. HAHA ..

 


MIN SÖTA ÄLSKADE STURE !


SKRIVBORDET !


Intel Core Duo T2390, 2 GB RAM-minne,
160GB hårddisk, webbkamera och 15.4" TFT-monitor.
Windows Vista Home Premium. 2.49kg.

Toshiba Satellite L-300-16A är en lätt laptop
med bra prestanda för de vardagliga sysslorna, surfa,
maila och kommunicera.
Webbkamera är inbyggd, så även mikrofon. 

Intel Core Duo T2390 processor och 2 GB arbetsminne.
Hårddisk på 160 GB räcker långt.
Arkivera dina äldre filer om utrymmet blir
knappt via den inbyggda brännaren.
Grafiken drivs av Intel X3100
med upp till 358 MB delat grafikminne. 

Trådlöst nätverk gör att du kan surfa överallt i hemmet eller via publika hot-spots på t.ex flygplatser och hotell. Komplettera med en trådlös router för hemmet.


Typ av processor: Intel Pentium Dual-Core 
Processornummer: T2390 (GL960) 
Processorhastighet i Ghz: 1,86 
Typ av RAM Minne: DDR2 
RAM Hastighet i MHz: 667 
RAM i MB: 2 048 
RAM Max uppgraderbart till (MB): 2 048 
Cache i Kb: 1 024 
Hårddiskstorlek i GB: 160 
Hårddiskhastighet i RPM: 5 400 
Ljudkortstyp: Intel HD sound 
Högtalare: JA  
Subwoofer:  NEJ
Typ av grafikkort: Intel GMA X3100 
Grafikminne i MB: 358 
Delat grafikminne i MB: 358 
Analogt modem : JA
10/100 Nätverkskort: JA  
Trådlöst nätverkskort: JA  
Kombinerad DVD/CD-brännare: JA  
CD-R läshastighet: 24x 
DVD-ROM läshastighet: 8x 
CD-R skrivhastighet: 10x 
CD-RW skrivhastighet: 10x 
DVD-R skrivhastighet: 8x 
DVD-RW Skrivhastighet: 4x 
DVD+R Skrivhastighet: 8x 
DVD+RW Skrivhastighet: 4x 
DVD+R DL skrivhastighet: 2,4x 
Minneskortläsare: NEJ  
Fjärrkontroll: NEJ  
Skärmtyp: TFT WideScreen 
Skärmstorlek i tum: 15,40 
Maxupplösning på skärm: 1280 x 800 
Webkamera: JA  
TV-ut : NEJ 
TV-Tuner: NEJ  
Antal USB 2.0 portar:
FireWire ( IEEE 1394) : NEJ 
IrDA : NEJ 
Bluetooth: NEJ  
Övriga anslutningar: VGA 
Typ av batteri: Li-ion 
Pekdon: Touch Pad 
Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium 
Medföljande programvara: Toshiba DVD player, McAfee Internet Security Suite (30 d), Ulead DVD MovieFactory(R) for TOSHIBA, Toshiba Disk Creator, ConfigFree, Toshiba Assist, on-line user's manual, Toshiba utilities and drivers, Microsoft Works 
Höjd (cm): 26,70 
Bredd (cm): 36,20 
Djup (cm): 3,70 
Vikt (kg): 2,49







9 Kommentarer


Teres

har du? :O det har faktiskt jag med? jack russel, och bichon hanavis eller hur man stavar de?

» http://teriksson.blogg ~ 2008-09-03 - 01:06:45
© K A T T A

"grattis" till nya datorn! :)

Fungerar den bra?

-

Jodå allt fint med mig, lite hungrig och trött men jag borde sova!

» http://fakkors.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 02:12:04
Rebecka

hahhahahha, vad sötSture är ;P

» http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 04:00:10
Dress Like a Princess

Oooh sture ser inte dum ut :)

» http://dresslikeaprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 07:03:23
Linda

Oj!

En ny dator låter inte helt fel :)

» http://ndail.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 07:35:30
sandra

sv; oooh, vad kul! jag vill med ha min nya dator!

» http://marinoni.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 08:56:50
Emelie

Jag fyller också år den 7 november :D

» http://gosiigt.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 10:21:49
♣Jenny♣

STURE hell no de e juh en brud dp vet via tt den inte KOMEMR BLI CP JUH en brud AJNA ingen kar dne komemr pajja heheheh men dock va hon jävligt fin me like me like

» http://killerprincess.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 13:13:05
Pluttolf

Vilen fin dator.. Den ser grymmare ut än min! Hehe.. Lycka till med den! Inte dumt med en knädator.

» http://pluttolf.blogg.se/ ~ 2008-09-03 - 20:52:23


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.