John Blund ...

John Blund, vart håller du hus ? Har inte fått en blund denna natt pga. att du verkar ha glömt mig :( Varför glömma mig nästan varje natt ?  Som ni kanske förstår av detta inlägg så har min sömn vart urusel inatt och inte bara inatt utan den senaste tiden, uscha säger jag bara ! :( Men nu ska jag lägga mig ner och se filmen som går på TV1000 "Good luck Chuck" medans jag invänter den söta lilla John Blund och jag hoppas verkligen att han kommer snart så jag får någon sömn innan jag ska stiga upp igen. Och det är inte allt för länge kvar innan klockan slår, den slår nämligtn 09:30 så jag hoppas han kommer snart, men tror dock ej han kommer att göra de eller i alla fall inte än på ett tag ! :(

- Och sen vill jag be om ursäkt för att jag ej har svarat på alla era söta kommentarer och jag kommer vänta med de till senare idag för just nu orkar jag ej, och jag måste verkligen försöka sussa ! =)






3 Kommentarer


Jasmine

Hoppas att du fick i alla fall någon timmes sömn. :)

» http://rosanatt.blogg.se/ ~ 2009-11-09 - 13:45:47
Cajsa

Godkväll

Är allt bra idag?

hoppas du har haft en bra måndag?

» http://hallgreen.blogg.se/ ~ 2009-11-09 - 17:34:23
stina

fin blogg! :)

» http://stinapetterssons.blogg.se/ ~ 2009-11-25 - 23:35:46


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.