FY FAN...

I detta inlägg kommer det ploppa upp en massa fula ord, för att jag är så jävla förbannad på en viss person. Hur sjuk i skallen får man vara ditt jäla äckel. Hur i helvete kan man betee sig på detta pskysätt ? Fattar inte och sen kan man inte ens be om ursäkt för sina handlingar. FY FAN är det enda jag kan säga, FY FAAAAN !

Det kokar riktigt i mig så arg är jag, vet inte vart jag ska ta vägen alltså jag tror jag DÖR snart alltså. Hujja.. det va länge sen jag va så här arg, snart exploderar jag ! *BOM*

Ne nu orkar jag ej skriva mer, men rätt skönt att skriva av sig, ska lägga mig och se nån film och försöka lugna lillhjärtat ! GAAAAAAH.. Hue nu de ska gå till !?

- Ingen ide att fråga mig vad som hänt för det är privat !






6 Kommentarer


Mia

Hoppas de löser sig iaf! :)

Jodå, de är fint med mig. pusspuss

» http://lillablondy.blogg.se/ ~ 2010-01-11 - 23:45:50
sandra

ojdå, hoppas det löser sig det dära :/



sv: Jaa, allt är bara bra med mig! Supertrött dock, suttit med bloggdesignen i flera timmar, men nu är jag klar! :D Ska sova nu - skola snart, hehe!

» http://bjorkasandras.blogg.se/ ~ 2010-01-12 - 03:12:37
jch

Sitter vid datorn. Ska snart äta frukost.

» http://musikochfotboll.blogg.se/ ~ 2010-01-12 - 05:47:52
Mikaela

magsjuk:/ sängliggande heladagen blir jag.. spytt hela natten..

» http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/ ~ 2010-01-12 - 10:40:32
Anonym

Vetgiriga hora kan du va själv om du måste va så brydd att orka bli så arg för någon annans handlande

» ~ 2010-01-17 - 19:27:32
jenny

Hahaha men lägg av vad e de för super mogen kommentar du fått.fattar inte folk att dom inte är anonyma på nätet..jaja synd med sånan dr negativa människor juh

» http://LiktEnFjaril.Blogg,Se ~ 2010-01-19 - 17:30:25


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.