klant neger ! :P


TJOOO !

igår (lördag) va det juh party som gällde
födelsedagsfest för polle
! :)
det va trevligt förutom att bennzoo va lite muppig
!
haha .. haha .. haha ..
men allt e löst nuh
!
men i alla fall ..

nuh ska jag berätta en sak
som bara negerklanten kan lyckas me
!
haha .. haha .. haha ..

söjjn e det
:
efter krogen så skulle jag åh lill negern hem till henne
när vi är i hissen så hände det en lite rolig sak.
negern klanta sej åh tappa nyckeln i hissen
åh inte på vilket ställe som helst utan mellan hiss springan
haha .. så nycklarna for ner .. haha ..
åh i vanliga fall hade jag haft en extra nyckel i min knippa
men inte denna gång hade inte ens min knippa me mej
!
haha .. haha .. haha ..
så vi satte oss i trapphuset vid hennes dörr
åh fundera ut hur vi skulle få tag i min knippa ..
men vi kom it på nå smart sätt så vi gav upp den idén
så då satt vi åh fundera på om hon skulle ringa åh be dom öppna eller ej
men det slutade me att vi ringde så nuh e hon 200:- fattigare
!
haha .. typiskt negern ... hon e såååå klantig
! ! !
haha .. ajja ..
vad har jag för vänner
?
det e en bra fråga haha ..
:P

image149
här har ni lill klant negern i egen hög person ! :P

TJING TJONG HEJ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.