sömnlös pga. nervositeten åh alla funderingar ! :(


HEJ !

nuh e du i pite benny
åh imorrn ska jag träffa dej
!
eller det blir idag eftersom att klockan e över 00.00
sist när vi sågs för över 1år sen
så då va vi ett par
idag när vi ska ses så e vi det ej
!
Det känns mysko hejjn
!
det e många funderingar åh tankar kring olika saker
!
åh det e det säkert för dej me
!?
e så jävla nervös inför mötet me dej idag
!
det går inte att beskriva mer ord hur nervös jag är
:(
mår så jävla illa av nervositet
! :(
men hoppas allt går bra
!
det tror jag säkert det gör
men det kommer kännas jätte konstigt
!
vi hade juh lixom vart tillsammans i 6år
åh nuh e det första gången vi ses
sen det tog slut mellan oss
!
NERVÖS, NERVÖS, NERVÖS ! ! !
hmmm ..
men samtidigt så ska det juh så klart bli
skojjsigt att träffa dej
! ! !
men endå ställer jag mej frågan :
hur ska hejjn gå
!?

LYCKA TILL IZZAH ! ! !

ajja ...


image163

HEJDÅ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.