(v.52) - Veckans Låt !


  • Kniven i hjärtat - Mannen i blå

den hära låt kommer från en mycket bra serie "kniven i hjärtat"
jag gillar låten åh serien e grymt bra ! ! !



Vem e jag,
ingen alls,
jag finns ingenstans,
jag rör mig snabbt nog, ja vind blir mitt namn

du hör vind e hans namn, vind e mitt namn.

å jag e mannen alla undrar om, men ingen vet nåt,
så öppna era ögon så kanske ni ser nåt, ha

å jag e eldspottaren från somalia land,
så fan stick tillbaka jag varnar dig man

å ja då brorsan berätta vem e jag

han e zigenaren som baxar allt du har
å glider vidare för han e för snabb å ta,
de händer mer än en gång, det händer varje dag
han sa det händer mer än en gång, det händer varje dag
varje dag..

Å jag heter Jihad jag svär men så e det, hetare än solen,
men värmen där e den
för mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi är för snabba att nå,

ja sa för mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi e för snabba å nå
vi sa för mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi e för snabba å nå

herr konstapel vill ni veta vad jag heter,
mitt namn är kilometer å du e millimeter, ja leker
me dig, försök stoppa mig , jag slipper springa för mina ord nockar dig

BÖ BÖ BÖ BÖ nockar dig!

så du kan böla över att du aldrig kommer fånga blattarna i detta
långa land är för många, så kolla noga kom ihåg mig till nästa gång
eller ser jag likadan ut som dom flesta då?

eller ser han likadan ut som dom flesta då?
ser han likadan ut som dom flesta då?

det blir ingen extra sång vi e klara hejdå
POLIS POLIS POTATISGRIS!

ta mig då, ta mig då, ta mig då, ta mig då!

vi sa mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi e för snabba å nå
vi sa mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi e för snabba å nå
vi sa mannen i blå kommer aldrig förstå för han e gammal å slö
vi e för snabba å nå







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.