inhandlat lite mera !


TJING TJONG HEJ IGEN !

jag förstod väl att jag skulle skriva mera här idag
!
då har man inhandlat lite mera idag ..
bl.a. mat, 5st 1.5L coca cola ..
så nuh har man cola så det räcker ett litet tag i alla fall
haha .. haha .. haha ..
cola beroende
? jepp det e jag ! ! !
2st level paket
åh 2 till filmer köpte jag oxå haha ..
så nuh har man köpt 4st filmer sammanlagt idag
! :)

åh dom 2 jag köpte nu är
:

OCH

hojja ... :)
nuh har jag bägge gigolo filmerna
:)
åh 2st timon åh pumbaa filmer
yeeeah
!
mycket nice ..

har även köpt några nya pringles chips
tror juh inte dom e så goda men men ...
testar man inte så får man juh it reda på det heller
!
image112
det e dom hära chipsen jag har köpt i alla fall !

ajja ...
ska dra nuh !

TJING TJONG HEJ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.