Insatsstyrkor ingrep i drama i lägenhet


PITEÅ (PT) De regionala insatsstyrkorna fick ingripa till en lägenhet i Piteå i natt, sedan en kvinna blivit misshandlad och hotad av sin sambo. Det framkom uppgifter om att det skulle finnas vapen med i spelet.

Mannen, som enligt uppgift är i 35-årsåldern, ska ha hotat och misshandlat en kvinna. När anmälan gjordes framkom det uppgifter om att mannen var beväpnad. Polisen tog det säkra före det osäkra och kopplade in den regionala insatsstyrkan samt förhandlare.

Klockan 05.50 i morse kom mannen självmant ut ur lägenheten efter samtal med förhandlare. Han greps och anhölls och ska förhöras under dagen.

Vad som orsakat dramat vill polisen inte berätta om i nuläget, av utredningstekniska skäl.


Publicerad: 2007-10-20

nuh e det som ett tag sen detta hända ! ! !
men jag drar upp detta i alla fall ..
allt detta hände på området där vart jag bor, inte bra
!
huvva så hemskt ! men men det finns mysko folk !
rykterna sprider sej fort oxå tyvärr
!
man får höra en massa olika versioner,
vad som e den rätta vet bara polisen
åh dom det handlar om så klart + dom som stod dom nära
!
huvva att sånt hära ska behöva hända alltså
!
det e så tragiskt
!
man blir bara förbannad
!

ajja ..
:(
image84








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.