lurifix ! ;P


  • Trollkarlen lurifix
jag vet en rolig plats,
ett trolleri palats,
ta med din syster o din bror
o alla vänner, om du vill så ska jag visa er.
haha hoho hihi.
ja kom så springer vi
o ser på trolleri, o alla tiders tokeri

snart e vi dääääääär,
i circus atmosfääär
o i en stubbe stoor
en trollkarl bor.
han e så raar,
och se så fint han har
o han är riktigt snäll.
och ni ska se det blir en jätte rolig kväll.

han heter Lurifix, o han kan många trix.
o med de stora skorna sina
kan han dansa lätt på lina om han bara vill.
haha hoho hihi

han trollar fram en katt,
ifrån hans trollmans hatt.
men om en stund så vet vi att

imorgon kvääääll
kan vi gå hit igen
snart faller natten på
vi måste gå
men va gör det, när allesammans vet
att vi får ses igen.

den glade lurifix, vår allra bästa vän.

jag vet en rolig plats, ett trolleri palats.
ta med din syster o din bror
o alla vänner om ni vill så ska jag visa er
haha hoho hihi
ja kom så springer vi o ser på trolleri,
och alla tiders tokeeriii.

image122







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.