nån hundring fattigare !


TJING TJONG HEJ !

jahapp ..
då har man blivit nån hundring fattigare
!
köpt mej lite saker idag
!
  • 3st nagellack
  • 2st filmer
har som gått åh blivit nagellack beroende !
åh även denna gång vart det fjoll nagellack
!
men det e de som e skojjsigt juh hihi ..
men snart ska jag nog börja samla på mej lite mera seriösa.
hahaha .. men jag e juh inte direkt känd för att vara seriös
! ! !
eller hur folket !?
haha .. haha .. haha ...
så än så länge ska jag samla på mej fjoll färger
! :)

image104
brunt, grönt åh silver
haha .. haha .. haha ..
dom vart det denna gång
!
haha .. haha .. haha ..

åh filmerna jag köpte mej idag va dom hära
:

OCH

så dom ska jag väl se ikväll
hade jag tänkt mej
!
om jag nuh inte drar bort istället
!?
har inte bestämt mej hur jag ska göra
!?
haha .. haha .. haha ...
jag e såååh seeeg åh trött idag
!

men det hära e de jag shoppa idag
!
va juh ute efter en jacka egentligen
men hitta ingen
:(
kanske hittar en senare nån gång
!?
förhoppningsvis !
annars får jag väl frysa i vinter !
haha .. haha .. haha ...



men sen har jag juh mäkat
att jag glömt att berätta vilka filmer jag köpte i lördags
haha .. haha .. haha ..
sånt får man inte glömma juh
!

det va i alla fall dom hära filmerna :


OCH

timon åh pumbaa e sååå sweeta så jag va tvungen ! ;)
åh den andra filmen e rätt okej ...
men jag gillar adam sandler
så jag håller på att samla på mej lite filmer me han
! :)
hihi hihi hihi ...

ajja det va väl allt jag hade åh säga för idag
!?
i alla fall än så länge
!
sen om det kommer nån uppdatering senare
det vet man juh aldrig
!? haha ... :)

TJING TJONG HEJ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.