vart tog du vägen ?

  • Patrik Isaksson - Tillbaks på ruta 1

Var tog du vägen?
Var tog jag vägen själv?
Vi lova ju att alltid älska
När vände vinden?
När föddes tomma ord?
När hade vi förlorat allting

Utan ett ord,
Utan en längtan

Tror jag att vi
Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett

Vi dela allting,
Vi levde av varann
Alla stora ord som band oss samman
Men vad sa ditt hjärta?
Vad sa din inre röst?
Va det fel att slå sig fri och vända?

Utan ett ord,
Utan en längtan

Tror jag att vi
Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett

Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär

Utan ett ord
Utan en längtan
Står man nu här
Full av förväntan

Vart tog du vägen
Vart tog jag vägen själv
Vi lova ju att alltid älska

Utan ett ord,
Utan en längtan

Vi kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett

Tillbaks på ruta ett
Man är tillbaks på ruta ett

image93








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.