söndag

image1

jahapp då e denna söndag / bakis dag snart över .. hehe . .. just nuh roar jag mej me att ligga åh se på pippi långstrump hehe .. det e fan bra .. hehe .. har nämligen hela boxen :) hehe .. hmm .. annars har jag inte gjort mycke denna dag bara legat åh sovit typ hehe .. har mått så jävla illa idag inte alls skojjsigt. .. hmm .. nuh kommer nykterheten till lilla jag .. ska vara nykter hela okt. hade jag tänkt mej om det nuh inte råkas vara nåt speciellt .. hehe .. får se hur bra det kommer att gå .. hehe .. hmm .. nästa gång jag får cash så ska jag beställa lite film från ginza.se hade jag tänkt mej .. hihi hihi hihi .. längtar .. ne nuh ska jag lägga mej i soffan åh fortsätta se pippi !

tjing !






0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.