Släng Dig I Väggen, Gustaf


Orazio väger 15 kilo
Katten Gustaf är inte längre
världens tjockaste röda katt

LONDON.image696
I mörkret är alla katter grå.
Men inte riktigt så här tjocka.
Katten Orazio väger 15 kilo

Ägaren Laura Santarelli tar iiiii.
För att kela med katten Orazio kräver muskelstyrka.

Godis varje dag

Dagliga godsaker har gjort den 3-åriga kissekatten väldigt tung för att vara katt, skriver Daily Mirror.

Orazio bor med sin husse och matte och fem andra katter i Eupilio, Italien.

Gillar att slåss

De andra katterna väger inte alls lika mycket.

När de kommer i Orazios väg vid matskålen brukar det bli bråk ? som tungviktaren Orazio naturligtvis alltid vinner.

Eftersom katten är så matglad menar hans matte Laura att hon inte kan med att sätta honom på diet.


Jag tycker detta e sick sick sick !
hur kan man göra söjjn mot ett djur ?
Stackars katt säger jag bara !
Han kan inte må bra av att vara så hära fet ! ! !
Jag tycker detta e djurplågeri ! ! !

Är det bara jag som tycker detta e sick eller ?







5 Kommentarer


Elina

svar: usch då! du får gå och lägga dig tidigt ikväll, helt enkelt :-)

» http://trefoil.blogg.se ~ 2008-04-14 - 19:15:40
Meli

Hej hej hade vägarna för bi..
Allt bra med dig?

hoppas du får en super trevlig vecka..
kolla gärna in min nystartat blogg...
Kramiiissssss M

» http://www.metrobloggen.se/EmZi ~ 2008-04-14 - 19:22:08
Jennan

neh men shit de där e juh it alls bra sjur får juh hjärtbornlem å allt vi oxå får när vi lider av svår fetma tänk på benen å ledrna höftern fyfaaaaaan

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-14 - 19:58:25
Elina

svar: förhoppningsvis för mig med! ska bara fika nu :-)

» http://trefoil.blogg.se ~ 2008-04-14 - 20:53:37
Fröken Wallenberg

Herrejösses villken bjässe!!!
Är det på riktigt?



• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.