SuperHero Dogs


image555

tycker ni verkligen man ska spöka ut hundar på detta sätt ?
själv kan jag tycka det ser rätt sött/roligt ut !
men jag skulle aldrig spöka ut en hund så ! ! !

image560

Batman & Robin Dog:

   $ 12.74           $ 16.95          $ 14.99            $ 1695

image560

Superman Dog:

    $12.71             $ 1695

image560

Spiderman Dog:

$ 11.99

image560

Wonder Woman Dog:

$ 17.95

image560

vad tycker ni själva om att klä ut hundar ?

jag har absolut inget emot att klä hundar
men jag tycker lixom detta är lite hmmm .. mysko !?
men som jag skrev innan så kan det juh se roligt/sött ut !
men detta e inget jag skulle göra mot någon hund i alla fall ! ! !
nog skulle jag kunna sätta på en liten söt tomteluva eller nåt sånt !
men detta blir som lite överdrivet
men coolt va det i alla fall !

som ni märker så e det lite blandade kännslor !
men ajja ..

image555







3 Kommentarer


Jennan

haha den sista av hårdast hehe!! neeeh men ja tror inte hundar mår bra at folks ak peka å skratta åt dom inte fan gör ozzy de han fattar juh att folk gör de!!ne såtn där gillar jag inte.

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-10 - 18:25:31
Jennan

jjåå de avr juh skti gulligt men itne skulel aj klä ozzy sådär å gå me han på stan fan om de va nå maskerad så visst men fan inte i vanliga liver hehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-10 - 18:40:10
Jennan

jjåå de avr juh skti gulligt men itne skulel aj klä ozzy sådär å gå me han på stan fan om de va nå maskerad så visst men fan inte i vanliga liver hehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-04-10 - 18:40:23


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.