ikväll ... !?


TJING TJONG HEJ !

ikväll e det tänkt att det ska bli party
så vi får se hur det blir me de
!?
det blir jag, malin , the little negro åh fia
åh sen om det e nån mer det vete fan
!?
hmm .. det får jag se ..
men som sakt har jag juh inga cash
så jag får se om det går att styra en hunka till öl
hmmm ..
skulle vara gött me några öl känner jag
:)
men e egentligen inte så sugen på party
inte nuh i alla fall ..
men man kanske blir de närmare mot kvällen
!?
det blir jag säkert
! ! !
hehe .. hehe .. hehe ..
vi får väl se
!?

image185
LAPIN KULTA det ända rätta ! ! ! :P


TJING TJONG HEJ !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.