TEST 1


Vilken stil har du ?

Nörd
  • Jag har blivit instängd på toaletten ( )
  • Jag har blivit dassad ( )
  • Jag har glasögon ( )
  • Jag har byxorna över naveln ( )
  • Jag har blivit kallad tönt (X) - "säkert nån gång !?"
  • Jag har bra betyg ( )
  • Jag har/har haft tandställning ( )
  • Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
  • Jag har mindre än 2 kompisar ( )
  • Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt ( )
  • Jag tycker schack är roligt (X) - "det e juh skit skojjsigt !"
Totalt: 2


Fjortis
  • Mitt utseende är mitt liv ( )
  • Jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
  • Folk har kallat mig korkad (X) - "säkert nån gång !?"
  • Folk har kallat mig fjortis (X) - "när jag var 14 jah !"
  • Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
  • Jag är blond ( )
  • Jag tycker att jag är snygg ( )
  • Jag festar varje helg ( )
  • Jag röker (X) - "tyvärr rökare på hetid !"
  • Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
  • Jag är dålig på grammatik ( )
Totalt: 3


Emo-kid
  • Jag lyssnar på emo ( )
  • Jag är piercad (X) - "har en massa piercingar !"
  • Jag har svart hår (X) - "min naturliga hår är väldigt mörk brun men ser svart ut !"
  • Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
  • Jag gråter ofta ( )
  • Jag skär mig/har skärt mig (X) - "en gång i tiden tyvärr !"
  • Jag vet vad sXe står för ( )
  • Jag har snelugg ( )
  • Jag spelar i ett band ( )
  • Jag använder kajal/eyeliner (X) - "ibland men det e väääldigt sällan !"
  • Jag har blivit kallad emo ( )
Totalt: 4

Brat
  • Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
  • Jag använder mycket hårgelé ( )
  • Jag tar aldrig bussen (X) - "eller det e väääldigt sällan !"
  • Pappa betalar (X) - "nog händer det att pappa betalar ibland !"
  • Jag åker utomlands varje år ( )
  • Jag spelar golf ( )
  • Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
  • Jag har blivit kallad korkad (X) - "säkert nån gång !?"
  • Jag posar på mitt klassfoto ( )
  • Jag är solbränd året om ( )
  • Jag äter på resturang varje vecka ( )
Totalt: 3



Ghetto-kid
  • Jag använder keps varje dag ( )
  • Jag använder stora munktröjor (X) - "ibland när jag bara e hemma !"
  • Jag har häng ( )
  • Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
  • Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" ( )
  • Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
  • Jag lyssnar på hip-hop (X) - "men jag lyssnar på en massa annat oxå !"
  • Jag har slått ner någon (X) - "tyvärr !"
  • Jag har hamnat i bråk med polisen (X) - "tyvärr"
  • Jag hamnar ofta i bråk ( )
  • Jag skolkar ofta ( )
Totalt: 4


Datanörd
  • Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (X) - "brb åh irl använder jag ibland !"
  • Jag skriver cya istället för see you ( )
  • Jag spelar WoW ( )
  • Jag spelar något annat spel online ( )
  • Jag säger lol, brb och omg IRL ( )
  • Jag är inne på datorn varje dag (X) - "jepp, men oftast väldigt korta stunder !"
  • Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
  • Jag vet vad roflmao betyder ( )
  • Jag är nästan aldrig ute ( )
  • Jag har mörka ringar under ögonen ( )
Totalt: 2

Delad första plats:

image186image188
                                           Emo-Kid                                          Ghetto-Kid




"Snodde det här testet från kaffo ! HAHA ..."







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.