väldigt beroendeframkallande ! ! !


TJING TJONG HEJ ! ! !

shit shit shit ..
nuh har man hamnat i träsket
!
jag som inte hade tänkt att det skulle bli söjjn
men nuh vart det så ..
farligt farligt ...
men ..
skojjsigt skojjsigt ..
hmmm ...
har hållit på hela natten nuh
!
först nuh slutade jag
!
kommer säkert att fortsätta snart igen
!
kommer nog att hålla på varje dag
från åh me denna natt
!?
det går inte att sluta ..
helt omöjligt
!
väldigt beroendeframkallande
!
shit shit shit ..
säger jag bara
! ! !
men skojjigt skojjsigt skojjsigt som fan
åh jag e rätt duktig oxå
eller
!?
hmmm .. jag har i alla fall kommit 3a
i alla turneringar jag har spelat hitills
förutom när jag fick hjälp av apan
!
då kom jag bättre
men det e klart
apan
har juh hållit på mycke lääängre än jag !
så jag får skylla på de ..
men snart e jag bättra än du apan !
snart spöar jag du !
MOHAHAHAHAAA ... :P
eller kanske inte !?
vi får väl se !?
"
vem vet inte du vem vet inte jag
vi vet ingenting nuh vi vet inget idag !?"

ni förstår säkert inte vad det e jag yrar om !?
haha ... haha .. haha ...
det jag yrar om e
POKER ! ! !
fy fan så skojjsigt !
meee löööv ! ! !
hahahahahhaha ...


image191
K & Q izzah höjjer allt ! ! ! :P:
åh izzah vann en rätt stor pott på den handen
! :P
åh kom 3a i turneringen
! :)
duktig jag e för åh vara nybörjare
! ! !
jag e såååååh stolt över mej själv
! ! !
GOOO IZZAH GOOO GOOO ! ! !
HAHA ... HAHA ... HAHA ..

ajja ska försöka sova ett tag nuh
för ikväll e det party som gäller
jiiihaaa ...
skojjsigt skojjsigt
hoppas bara jag kan slita mej från pokern !?
men det tror jag nog att jag kan
eller !?
jo det kan jag ! ! !
JAG LOVAR APAN JAG LOVAR ! ! !

image192

ajja ...


TJING TJONG HEJ ! ! !







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.