Fint väder som aldrig förr

Åh det kan jag säga  va dagens lögn.
Idag e det pissigt väder som det har vart i stort sätt hela sommarn :(
usch vilken pissig sommar det har vart nästan bara  regn regn åh åter regn ! :(

I detta skitiga piss regn väder så har jag åh killen gått till stan.
Vi har vart på bolaget åh köpt oss lite öl inför onsdagen åh lördagen då det e festival här i stan
Tyckte det va lika bra åh göra bort det åh tur att vi gjorde de oxå.
För billig ölen vi va ute efter va nästan slut åh går man senare i veckan så är det mesta slut
åh sen e det 100mils långa köer idag va det rätt mycke folk som tänkte som vi gjorde
men det blir värre närmare mot helgen då e det alltid 30.000pers på bolaget så nuh slipper man de i alla fall.

Ne nuh orkar jag inte skriva mera ska lägga mej i soffan så se tv me karln
kanske sätta på en film eller nåt.

Tjing Tjong Hej !







4 Kommentarer


Anna

Ja det spelar ingen roll om det är barn, ungdom, vuxen eller gammal! Idioti finns det överallt. Tyvärr är den behövligt för att vi ska utvecklas som individer, det gäller bara att tackla den på rätt sätt och det är väll inte alltid roligt direkt!

» http://annaphe.se ~ 2008-07-21 - 16:03:01
anna

Fin bild

» http://annsay.blogg.se/ ~ 2008-07-21 - 16:15:09
Erika

Idag har jag varit med kompis. Och nu ska jag bara sitta vid datan och sånt. Senare ska jag väll äta dusha och sånt och packa lite till, till imorron, då jag åker till Gotland i nårra dagar. Vad har du gjort idag eller vad ska du göra?



Regnar det hos dig, stackare. Här är det sol, och har varit det hela dan,

» http://icanpikan.blogg.se/ ~ 2008-07-21 - 16:29:39
petrich - me gossip and fashion

nej jag gör inte så mycket, bara sitter här & häckar! självdå? :)

» http://petriiich.blogg.se/ ~ 2008-07-21 - 16:41:11


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.