Kvinnan & butiksägaren


En ful, störig gaphals till kvinna går in i en affär med sina två fula, skrikande ungar.
Hon skriker åt dem och stör omgivningen med sin höga gälla röst.
Butiksägaren går fram och försöker få tyst på henne: -Godmorgon frun, vilka underbara, söta barn ni har.
Är dom tvillingar ?
-Nej för helvete ditt jävla rövhål, de är inte tvillingar,
till och med en blind man skulle se det din förbannade jävla idiot.
Pojken är fyra år och flickan är nio år, vad fan får dig att tro att de kan vara tvillingar ?
Butiksägaren svarar: -Det är bara så svårt att tro att någon skulle vilja knulla dig två gånger ! ! !
image216








0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.