TEST 4


SÅ HUR OSKYLDIG E DU EGENTLIGEN ?


(X) Rökt en cigarett
(X) Druckit så mycket att du spytt.
( ) Krockat någons bil
(X) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(X) Varit kär
(X) Blivit dumpad
(X) Haft sex på offentlig plats
(X) Snattat
(X) Fått sparken
(X) Varit I handgemäng
(X) Smugit UT ur dina föräldrars hem
(X) Blivit påkommen av någon när du har sex
(X) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka.
(X) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE.
(X) Ljugit för en vän.
(X) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
( ) Flygit ett flygplan
(X) Gått vilse.
(X) Rest runt I Sverige
( ) Besökt Washington DC
(X) Simmat I havet
(X) Känt som du skulle dö
(X) Gråtit dig till sömns
(X) Gråtit av lycka.
(X) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(X) Sjungit karaoke
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(X) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
( ) nyligen ljugit för någon.
(X) Busringt
(X) Skrattat så mycket att du börjat gråta.
(X) smitit in på en bar,krog liknande 
(X) Fångat en snöflinga på tungan
(X) Dansat I regn
(X) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
(X) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(X) Blåst såpbubblor
(X) Grillat på en strand
(X) Gått på en fest du inte var bjuden till.
(X) Åkt rullskridskor
(X) Åkt skridskor
(X) Något smeknamn


image215
hära har vi hojjan jag har yrat väldigt mycke me
på gamla dagar ... hihi ...
vi va verkligen inte guds bästa barn förr ... haha haha haha ..
men kul hade vi i alla fall åh nuh har allt blivigt extremt roliga minnen ! :P
pöss pöss på dej gumman love you ! :)








3 Kommentarer


JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204707550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

» http://vastertorp.blogg.se/ ~ 2008-03-05 - 15:32:53
anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

» ~ 2008-03-05 - 15:42:45
jennan

gammla tider hehehehehe

» http://killerprincess.blogg.se ~ 2008-03-07 - 18:57:10


• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.