(v.11) - Veckans Låt !


  • Kniven i hjärtat - Jag vill va med dig

en grymt bra låt från en grymt bra serie !

När jag ser dig oooh
Allt blir dött
Det är som nånting som blir nyfött
Som en bebis imorse när hon sover sött
Sömnig men inte trött
Vill jag ligga bredvid dig o pussas blött
Eller kramas eller vi kan softa
Nu förtiden du vet jag tänker på dig ofta
Krama dig som min kofta
Göra dig varm, jag vill hålla din hand
Jag vill känna din famn
jag vill säga ditt namn även när andra hör
Fan tjejen jag vill va med dig tills jag dör
Men jag vet du tror jag säger såhär till alla men
Det e inte sant jag lovar jag svär walla
Säger det här till dig för du, du e speciell
Och jag, jag e fett snäll, gullig också ..
Titta jag ler ju
Du måste ge mig en chans fan jag ber ju
Ser du, ey du förvandlar mig
Som min drottning ska jag behandla dig

Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag känner din smärta som min smärta i
En kniv i mitt hjärta,
För jag vill ju va med dig

Ey, sakta nu
Kärleken är blind men jag vet vad du ser
En stackars liten flicka som faller för din charm
Synd vore om jag försvann i din famn
Du kan skrika mitt namn
Så mycket du vill
Och hålla min hand tänk om jag inte vill
Tjejer! Var det han?
Mhmm jag har hört om dig
Jag är en fin flicka
Vad tror du om mig?

Ey, jag vet att du är fin snälla

Men snälla låt mig fortsätta
Jag ska fortsätta och sluta gnälla
Grejen är
Jag tycker du e söt med
Du vet, jag vill pussa dig blöt med
Men då måste du sluta klanta dig
Hänga med ditt gäng och fjanta dig
Inte bara för mig det här e viktigt
Långsiktigt
För jag vill va med dig på riktigt

Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag vill va med dig eeey
Jag känner din smärta som min smärta i en kniv i mitt hjärta,
för jag vill ju va med dig

Jag vill va med dig (Fading Out)







0 Kommentarer




• Innan du kommenterar, läs det här ! ! !
- LÄS inlägget innan du kommenterar ! ! !
- Alla kränkade kommentarer ANMÄLS !
- Jag vill INTE ha reklam och att ni försöker värva mig på olika sidor !
- Tips på bloggtävlingar är bara kul så det är helt OK !
- Va INTE anonym, skriv in erat namn och se till att ni har fyllt i rätt bloggadress !
- Rör INTE mina bilder från bloggen utan att fråga, det kan leda till en polisanmälan + böter !
- Min blogg designar jag SJÄLV !

- Jag svarar INTE på design frågor !
- Vill ni ha design hjälp klicka här
- Följ gärna min blogg i BLOGLOVIN !
bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




RSS 2.0



Mina djur















. .................................................................................................................................
© izzah.blogg.se
. - All rights reserved.